22 května 2008

Den čtvrtý

teda bejt účetní je fackt šílenej záhul... obdiv pro všeckny, co v tom pracujou..

já se do takové práce jen tak nepoženu ;)

ale našla jsem činnost, ve které vynikám, a která mě baví :D - děrování papírů :D paní Novotná by mě pochválila, že jsou všeckny hezky srovnané :)


Dnes nás navštívila paní třídní na kontrolu... zjevila se jak přízrak, tak jsme se pěkně lekly... :) musíme říct, že už jsme ji očekávaly včera a každé ťukání, každé kroky, každý pohyb jsme připisovaly paní učitelce... tomu se tedy říká RESPECT!!! :) Byla krásně vysmátá, ostříhaná :) a stihly jsme si popovídat i o počasí - že nás tohle uspává :) ale fackt good heyy ;)

taky nám radila při psaní seminárky z praxe..zvláštní je, že jen co se za ní zavřely dveře, tak jsem třeba já osobně všechno zabudla a Dandula na tom nebyla o nic lepšejc :D :D :D

Žádné komentáře: